Emailkampane.cz podporují legálně rozesílaná obchodní sdělení a boj proti nevyžádané poště. Proto zavádíme novou funkci našeho systému, která zajistí vyšší komfort příjemců e-mailů. Pro naše běžné klienty navíc přinese další plusové body u některých zahraničních freemail providerů…
On-line informace o důvodu zaslání obchodního sdělení
U každé kampaně nyní bude možné nastavit text s vysvětlením důvodu proč je adresátovi zasláno právě toto obchodní sdělení. Tento text se následně zobrazí příjemci e-mailu po kliknutí na odkaz „Proč jsem dostal tento e-mail“, který bude umístěný v patičce.
Co to přinese?
Toto řešení přinese zejména:
- Vyšší transparentnost pro příjemce e-mailů
- Snížení počtu neoprávněných stížností na zaslaná obchodní sdělení
- Snížení počtu „označení jako spam“ od jednotlivých adresátů
- Snížený počtu odhlášených adresátů
- Zvýšení míry doručení u některých zahraničních freemail providerů
Jak to mohu nastavit?
Standardně je přednastaven stejný základní text pro všechny odesílatele. Tento text je možné změnit hromadně pro všechny kampaně v sekci „Můj účet“. Posíláte-li více různých kampaní, nebo máte různé skupiny příjemců, u nichž byl souhlas udělen různým způsobem, doporučujeme toto nastavení změnit při nastavování kampaně ve 4. kroku.
Do vlastního těla e-mailu pak bude automaticky vložen zástupný znak „%why_i_get_this%“ do oblasti patičky e-mailu, který bude při odeslání e-mailu nahrazen unikátním odkazem na zmíněnou webovou stránku s vysvětlením, které uvedete. Umístění zástupného znaku a stejně tak jeho nastylování můžete měnit stejně tak jako ostatní zástupné znaky.
Jak vypadá webová stránka s informačním sdělením?
Informační stránka je zobrazena v inertních barvách, tak aby neevokovala žádnou možnou záměnu s korporátním designem. Stránka je standardně dostupná v CZ i AJ.
Je to povinné?
Pro všechny klienty zavádíme možnost vyzkoušet si tuto funkci u vybraných kampaní v období od 1.7.2014 do 31.7.2014. Následně již bude toto zlepšení aplikováno jako standardní vlastnost kampaně.