Propojení s kontaktním centrem IPEX.cz

IPEX.cz poskytuje kompletní řešení pro zákaznickou péči. Všechnu příchozí komunikaci – emaily, hovory a chat – můžete díky kontaktnímu centru IPEX zpracovávat v jednom nástroji.

Multikanálové kontaktní centrum od IPEXu umožňuje mimo jiné:

  • Jednoduše přiřazovat požadavky do front/služeb a ty přiřazovat pracovníkům zákaznické podpory
  • Zvládá automatické třídění a rozdělování požadavků např. dle klíčových slov
  • Sledovat historii komunikace, vytvářet reporty, nastavovat pravidla a SLA

Více o nástroji naleznete ve videu:

Propojením s Emailkampane.cz můžete lépe dosledovat požadavky zákazníků vzniklé na základě odeslaných emailů nebo naopak lépe selektovat zákazníky pro oslovení formou newsletteru nebo emailové kampaně.

V případě zájmu o toto řešení nás prosím kontaktujte.

Nebyly nalezeny žádné výsledky.

Menu