Kontrola odkazů

Jedním z hlavních ukazatelů úspěšného mailingu je CTR, neboli Click-rate, neboli “hezky českypočet kliknutí. Proto do e-mailu vkládáme odkazy jak do textu, tak i pod obrázky apod. Jelikož průměrná e-mailová kampaň obsahuje cca. 10 odkazů, je zcela běžné, že může dojít k překlepnutí a odkaz je rázem neplatný/nefunkční. Takováto věc pak může způsobit, že celé úsilí rázem postrádá smysl a zákazníka můžeme i naštvat.

Proto služba Emailkampane.cz v sobě integruje funkci Kontrola odkazů, kterou naleznete ve formě tlačítka v 5. kroku tvorby e-mailové kampaně. Pomocí této funkce systém v rychlosti projde celý obsah Vaší e-mailové kampaně, vyhledá veškeré odkazy a otestovatuje, zdali odkazy jsou tzv. živé. Pokud ano, jednoduše zobrazí zelenou fajfku, pokud ne, pak červený křížek. Jasné, stručné, přehledné… už nikdy tak neodešlete e-mail s nefunkčním odkazem! V případě, že systém odkaz nemůže z nějakého důvodu zkontrolovat, zobrazí u něj vykřičník.

Kontrola odkazů

Kontrola odkazů

Menu