V době krize a ekonomické recese přichází pravidelné utahování opasků jak v rozpočtech rodinných, tak samozřejmě i firemních. Jelikož novodobí manažeři často nemívají velké zkušenosti s řízením firmy v krizi, často se přiklánějí k rychlým a tvrdým úsporným opatřením bez širšího zkoumání jejich důsledků.
Ohlédnutí za rokem 2019 s Emailkampane.cz
Prosincové dny jsou již za námi a nezbývá než se opět vrhnout s nasazením do nového roku. Protože je důležité si připomínat dílčí úspěchy,…
Více… E-mailingový doplněk na Microsoft AppSource
V říjnu jsme se stali oficiálním mass mailingovým doplňkem pro Microsoft Dynamics 365 a vstoupili jsme na Microsoft Appsource! Toto e-mail…
Více… Jak zabránit, aby vaše kampaně končily mezi reklamními sděleními?
Chodí vaše e-mailové newslettery odběratelům do složky „Promo akce“ či „Hromadné“ místo „Doručená pošta“? Někteří freemailoví klienti tam automaticky přesouvají…
Více… Mobilní zařízení a jejich progresivní nárůst mezi poštovními klienty
Představte si, že zrovna aktualizujete svou e-mailovou poštu v telefonu či tabletu a najednou přijde nová zpráva. Otevřete ji a…
Více… Jak se změnily spam filtry a základní pravidla odesílání e-mailů
Každý, kdo pracuje s internetem, už někdy použil i elektronickou poštu. Stejně jisté je i to, že každý vlastník e-mailové…
Více… Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý marketing“ je známý…
Více… Co je to phishing a proč se nevyplácí ho používat v e-mailu
Počítačové viry už dávno nepatří mezi to nejnebezpečnější, co na nás na internetu číhá. Pravděpodobně jste již někdy slyšeli o…
Více… Třetí místo pro emailkampane.cz na IEA 2018
S potěšením oznamujeme, že v letošním ročníku české soutěže efektivity digitálních projektů – Internet Effectiveness Awards 2018 – jsme se…
Více… 18 důvodů proč vybrat Emailkampane.cz
E-mailing je sám o sobě silným nástrojem marketingové komunikace, nicméně v konečném výsledku mohou být rozdíly v úspěšnosti kampaní dosti…
Více… Vyhledat na blogu
Kategorie
- Affiliate program (1)
- Best Practice (39)
- Bezpečnostní upozornění (6)
- CRM (11)
- Funkce (39)
- HowTo (34)
- Informace z e-mail marketingu (29)
- Rozhovor (2)
- Vývojáři a integrace (11)
Nejnovější příspěvky
Štítky
akce (3)
autoresponder (3)
crm (10)
csv (3)
databáze (12)
DKIM (3)
DMARC (3)
dns (13)
doručitelnost (35)
emailkampane (22)
eWay-CRM (5)
excel (2)
follow-up (5)
gmail (2)
heatmapa (3)
import (4)
integrace (17)
kontakt list (9)
kontakty (20)
link checker (2)
mailchimp (2)
mail tester (2)
Microsoft Dynamics CRM (5)
nastavení (23)
odhlašovací dotazník (3)
odkaz (8)
oslovení (3)
personalizace (3)
proklik (8)
přímý marketing (4)
příprava kampaně (27)
sběr kontaktů (8)
seznam.cz (2)
sledování (9)
spam (21)
spam assassin (2)
spam score (23)
spf (12)
Sprinx Consulting (3)
statistiky (19)
testování (2)
url (4)
XML (4)
zbozi.cz (3)
šablona newsletteru (3)