HowTo: Jak propojit e-mailovou kampaň s Vašimi Google Analytics?

HowTo

Propojení e-mailových kampaní (resp. odkazů v nich) zasílaných skrze nástroj Emailkampane.cz s Vašimi Google Analytics je velice jednoduché a zvládne to opravdu každý.

Snažíme se Vám maximálně ulehčit práci a tak je tomu i nyní. Nemusíte do každého odkazu ručně přidávat sledovací parametry pro Google Analytics. Uděláme to za Vás, bezchybně a automatizovaně!

  • I. Výchozí nastavení sledování pomocí Google Analytics

    Abyste si nemuseli nastavovat sledování prokliků pomocí Google Analytics v každé kampani zvlášť, doporučujeme provést toto výchozí nastavení v sekci Můj účet, záložce Nastavení.

    Poznámka: Zde vyplňte také položky zdroj a médium.

    Výchozí nastavení sledování odkazů pomocí Google Analytics

    Výchozí nastavení sledování odkazů pomocí Google Analytics

  • II. Nastavení sledování odkazů pomocí Google Analytics přímo v kampani

    V kampani nastavíme sledování odkazů pomocí Google Analytics ve 4. kroku tvorby kampaně. Zaškrtnutím volby ANO u řádku Sledovat pomocí GA a vyplněním jednotlivých parametrů sledování.

    Nastavení sledování odkazů pomocí Google Analytics přímo v kampani

    Nastavení sledování odkazů pomocí Google Analytics přímo v kampani

Tímto jednoduchým nastavením systém automaticky přidá do všech odkazů v dané e-mailové kampani sledovací parametry Google Analytics dle Vašecho zadání.

Příklad:
Původní URL adresa: http://www.emailkampane.cz/
Upravená URL adresa: http://www.emailkampane.cz/?utm_source=email&utm_medium=emailkampane&utm_campaign=prvni-kampan

Základní parametry pro sledování odkazů pomocí Google Analytics jsou 3 – zdroj, médium a kampaň (více informací zde). Tyto údaje jsou jen pro Vás, abyste jednoduše rozlišili, odkud a na základě které kampaně daný návštěvník Vašeho webu přišel.

Menu