HotFix chyby zobrazení image manageru v eWay-CRM

CRM

Aktualizace informace 23.1.2015 – problém se systémovým registrem bude definitivně odstraněn v nové verzi eWay-CRM. Pro nové zákazníky bude aktualizace distribuována automaticky. Pro stávající zákazníky v rámci aktualizačního balíčku. Pro více informací kontaktujte podporu eWay-CRM. Děkujeme za pochopení.

Vážení zákazníci, 

během včerejšího dne se na některých distribucích systému Windows 7 a 8 objevila chyba při načítání image manageru v řešení eWay-CRM. Tento problém je pravděpodobně způsoben jednou z posledních aktualizací systémů Windows a neprojevuje se všude. Dlouhodobě se pokoušíme chybu vyřešit ve spolupráci s eWay-CRM, do té doby přinášíme rychlý návod jak image manager povolit.

V případě, že jste se setkali s projevem chyby “nenačtení image manageru” – čili vidíte pouze šedivé okno bez obrázků, postupujte následovně:

  1. Ověřte, že jste na svém počítači přihlášení pod administrátorským účtem
  2. Klikněte na tlačítko “Start
  3. Zadejte příkaz “Spustit
    eWayFix-step1
  4. Do okna Spustit zadejte příkaz “regedit” a spusťte editor registru systému Windows
    eWayFix-step2
  5. Pokud vyskočí potvrzovací okno – povolte provedení změn v počítači
  6. Po otevření editoru registru se v levém podokně proklikejte do následující položky
    eWayFix-Step3Screen Shot 01-22-15 at 09.37 AM
  7. V pravém podokně najděte položky “eWayAgent.exe” a přes pravé tlačítko jí smažte
  8. Ukončete editor registrů křížkem vpravo nahoře
  9. Restartujte aplikaci Outlook
  10. Nyní by měl být problém vyřešen.

V případě, že by se problém neodstranil, prosíme kontaktujte nás na adrese helpdesk@emailkampane.cz

 

Menu