Follow-up seznamy

Funkce

Jednou z hlavních výhod e-mail marketingu je cena vs. přínos. Pro dosažení maximálního efektu kampaní je však vhodné kombinovat jednotlivé typy marketingu. Mezi nejčastější spojení patří e-mailová kampaň a následný telefonický follow-up z call centra.

Využijte proto rozšířenou funkčnost “Statistiky odkazů” a to tak, že si pro každý odkaz exportujete seznam příjemců, kteří na daný odkaz klikli. Lze tak získatseznam konkrétních jmen s e-mailovými adresami a telefonními čísly.

S takto vytvořeným seznamem je pak možné dále pracovat několika způsoby, např.:

  1. Okamžitě vytvořit následnou e-mailovou kampaň zaměřenou na konkrétní produkt a oslovit cíleně skupinu, o které víme, že projevila zájem.
  2. Naplánovat telefonické oslovení call centrem s nabídkou konkrétního produktu
  3. Exportovat seznam pro potřeby dalšího zpracování

Jak na to?
Nezbytným předpokladem úspěšného follow-upu je mít správná data. Před odesláním kampaně proto zkontrolujte, že u všech kontaktů máte vyplněné potřebné údaje – zejména pak jméno, příjmení a telefonní číslo.

Po rozeslání kampaně vyčkejte na dostupnost statistik. Jakmile jsou statistiky dostupné, klikněte na detail statistiky kampaně a scrollujte k přehledu statistik odkazů. (Tip: pro lepší identifikaci odkazů doporučujeme mít u všech vyplněn metatag title). Statistika odkazů obsahuje všechny odkazy v e-mailu s informací o počtu kliknutí a unikátních kliknutí.

Kliknutím na číslo se zobrazí seznam konkrétních adresátů, kteří  daný odkaz navštívily. Standardní volbou Export pak můžete nastavit hodnoty, které si přejte exportovat.

Pro rychlé vytvoření následné kampaně klikněte na volbu “Vytvořit kontakt list ze statistik” a pokračujte podle pokynů na obrazovce.

Menu