Jak na nastavení SPF záznamů u nejrozšířenějších poskytovatelů hostingů v ČR

Best Practice, HowTo

Pro správné doručení vašich kampaní je nutné mít správně nastavený SPF záznam u vaší rozesílací domény. V dnešní době se nastavení SPF záznamu nevyhnete ani při přeposílání e-mailů z jedné schránky do druhé… ačkoliv se to někteří provideři snaží všemožně obcházet, my jsme se rozhodli, že vám raději poradíme, jak SPF záznam správně nastavit a kde takovou změnu provedete u vašeho hostingového partnera…

Více...

Náhledy e-mailů

Funkce “Náhledy e-mailů” je jedním z uživatelských kontrolních nástrojů v průběhu tvorby kampaně. Pomocí této funkce (jedním kliknutím) si můžete…
Více...

Kontrola odkazů

Jedním z hlavních ukazatelů úspěšného mailingu je CTR, neboli Click-rate, neboli “hezky česky” počet kliknutí. Proto do e-mailu vkládáme odkazy…
Více...

Omezení Centrum.cz

V dnešním příspěvku vám přinášíme přehled obecných pravidel Centrum.cz pro příjem hromadné pošty. Centrum.cz má obecně velmi jinou politiku pro spolupráci s providery e-mail marketingových služeb, než všichni ostatní velcí freemail provideři v CZ a SK…

Více...

Práce s přílohami

Ačkoliv to pro obchodní sdělení nebývá typické, občas se vyskytne potřeba rozeslat e-mailovou kampaň s přílohou. V dnešním příspěvku bychom proto rádi zrekapitulovali možnosti a omezení takové kampaně.

Více...
Menu