Best practice pro přípravu kampaně

Čím dál tím více zákazníků se na nás obrací s žádostí o přípravu kampaně na klíč. Tuto službu samozřejmě rádi poskytujeme a snažíme se vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc. Přesto se opakovaně setkáváme se stejnými problémy. Abychom Vám to maximálně ulehčili, sepsali jsme pro Vás takové malé “best practice”, které jsme sesbírali za celou dobu, po kterou provozujeme naší službu. Pojďme na to…

Včas!

  • Podklady pro přípravu kampaně připravujte nebo zasílejte k přípravě nejpozději 1 týden předem
  • Pokud požadujete “jen” kontrolu kampaně a máte jasně definovanou šablonu i její obsah v systému, stačí nás kontaktovat 48-24 hodin předem (myšleno v pracovní dny 🙂 )

Správné podklady

Obsah sdělení

  • Vlastní obsah sdělení (texty) je nutné připravit jako první. Texty sdělení je vhodné připravit v v textovém editoru, ideálně v produktu typu Microsoft Word ©
    s naznačenými odstavci, nadpisy a hypertextovými odkazy

Grafický návrh e-mailu / newsletteru

  • Grafický návrh e-mailu / newsletteru bude vycházet z Vámi dodaných textů.
  • Pro správný grafický návrh je nutné dodat:
          • Grafický manuál (pokud jím vaše společnost disponuje)
          • Veškeré loga a obrázky, které mají být v e-mailu obsaženy (v dostatečné kvalitě – tj. alespoň 72dpi, ideálně .png formát a velikost odpovídající skutečnosti)
          • Informace o cílové skupině

 Seznam kontaktů

  • Seznam kontaktů je možné vkládat do systému několika způsoby. Časově nejméně náročný je import .csv souboru.
    Návod jak jednoduše připravit správný .csv soubor naleznete zde.
    (Do .csv souboru je nutné vyplnit pouze e-mailové adresy, pro lepší výsledek personalizace však můžete vyplnit i jména, příjmení a pohlaví adresátů, naopak není nutné vyplňovat 5. pády pro oslovení – systém je doplní automaticky sám)

Hlavička e-mailu, nastavení kampaně a informace o odesílateli (povinné)

  • Pro úspěšné odeslání e-mailu / newsletteru a zvýšení konverzního poměru budete potřebovat ještě následující údaje:
    • Název odesílatele (slovní spojení, které se objeví v kolonce „Od:“)
    • E-mail odesílatele (adresa, která se objeví v kolonce „E-mail odesílatele:“, Pozor: Na tuto adresu budou docházet odpovědi na vaší kampaň!)
    • Předmět e-mailu
  • Informace o požadovaném datu a čase pro zahájení rozesílky – Systém Emailkampane.cz umožňuje nastavit čas zahájení rozesílky. Pošlete nám informaci kdy si přejete, aby kampaň byla spuštěna.

Doplňkové nastavení (nepovinné)

  • V systému Emailkampane.cz můžete získat více! Pokud chcete využít i rozšiřující služby ZDARMA, zašlete nám společně s podklady pro přípravu kampaně i následující údaje:
    • E-mailovou adresu pro informační zprávy  – adresa kam bude zaslána notifikace o začátku kampaně, o konci kampaně a o dostupnosti statistik
    • Google analytics UTM kód – Ke každému odkazu systém dokáže automaticky vložit tzv. UTM kód pro sledování následného pohybu návštěvníků na vašem webu pomocí služby Google Analytics.
    • Dotazník pro odhlášené – ke každé kampani můžete definovat až 5 otázek, které se zobrazí uživateli při kliknutí na volbu „Odhlásit z odběru obchodních sdělení“ – tímto můžete získat další cennou zpětnou vazbu
    • Testovací e-mail – Připravenou kampaň Vám můžeme ZDARMA zaslat na několik testovacích e-mailových adres. Pošlete nám seznam adres, na které chcete zaslat tyto testovací e-maily před odesláním vlastní kampaně.

 

 

Menu