Autoresponder – automatické kampaně

Funkce

Automatické kampaně – tzv. autoresponder vytvoříte stejně snadno jako běžnou kampaň a můžete ho použít pro tvorbu e-mailových seriálů nebo jen jako poděkování za registraci uživatele do Vašeho e-shopu.

Kliknutím na volbu autoresponder se zobrazí průvodce vytvořením autoresponderu. Hned v prvním kroku si snadno vyberete skupinu kontaktů (kontakt list) na který má být autoresponder aplikován a nastavíte si časové hledisko spuštění automatické kampaně.

Autoresponder reaguje na několik typů událostí. Jednou z nich může být přidání kontaktu do kontakt listu (skupiny kontaktů) a to bez ohledu na způsob přidání (tj. je zcela jedno, zda je uživatel přidán do skupiny hromadným importem, manuálně, nebo se zaregistruje přes formulář). Od momentu přidání kontaktu do skupiny autoresponder automaticky sleduje čas podle nastaveného kritéria a ve správnou chvíli provede automatickou rozesílku dle přednastavených kritérií.

Dalším typem autoresponderu (autoamtické kampaně) je reakce na splnění podmínek hodnot Vámi definovaných atributů kontaktů. Příkladem může být obrat klienta vyšší nežli 10.000 Kč, doba od poslední nákupu je vyšší nežli 100 dní či věk je vyšší nežli 18 let. Pokud jsou Vámi definované podmínky splněny, klientovi je okamžitě či s odstupem odeslána přepřipravená kampaň. Tímto způsobem lze podchytit množství procesů ve Vašem podnikání.

Pro automatické sbírání a aktualizaci dat doporučujeme propojit Váš účet u Emailkampane.cz s Vaším webem, e-shopem či podnikovým systémem pomocí API. Využití API je bezplatné, dokumentaci poskytujeme na vyžádání.

Na co lze autoresponder využít?
Autoresponder nalezne využití vždy když potřebujete udržet kontakt s uživatelem, např.:


1. Registrace do e-Shopu
Odešlete zákazníkovi poděkování za registraci.

2. Úspěšně dokončený nákup
Poděkujte klientovi za nákup a požádejte jej o ohodnocení.

3. E-mailový seriál
Nastavením sady autoresponderů můžete snadno uživatelům rozesílat jednotlivé díly seriálu v předem definovaný čas a v daném pořadí.

4. Odměna po dosažení určitého obratu
Nastavením automatické kampaně závislé na hodnotě daného atributu(ů) je možno zaslat klientovi poděkování za jeho odsavadní nákupy v hodnotě XY Kč a zároveň mu zaslat voucher či dárek.

5. Přání k svátku
Náš systém v sobě obsahuje i rozsáhlou databázi křestních jmen vč. data jejich svátku. Pomocí autoresponderu můžete jednoduše nastavit přání k svátku a systém se o vše postará.
TIP! Vhodné je zaslat klientovi slevový kód či nějaký dárek při nákupu Vašeho zboží nebo služeb. 

6. Přání k narozeninám
Pokud znáte datum narození Vašich zákazníků, můžete jednoduše nastavit automatické přání k narozeninám. U těch zákazníků, kde jej neznáte, přání nebude odesláno.

 

Emailkampane.cz

Je český online e-mail marketingový nástroj vhodný pro malé podnikatele i nadnárodní společnosti.

Menu